2012-08-01 ? 06:53:55

INSTAGRAM

INSTAGRAM är en annan sak ni kan följa min vardag på, eftersom jag ibland kan vara väldigt seg här på bloggen nu under den sista tiden. Det är många som har programet i mobilen och det är hur eneklt som helst att följa en där. Men eftersom man också kan klicka in sig på datorn är det ännu bättre liksom.

<------- HÄR TILL VÄNSTER under bilden på mig baby & Zakimbo står det follow maammaaelina, där klickar ni er in på min Instagram för att se vad det är jag har lagt upp. På varje liten bild är det bara att klicka och då får ni dom större och ser texten under bilden. På så sätt har ni fler möjligheter att följa min vardag på ett lättare sätt.
 
 
Om ni inte förstod var ni skulle trycka på bloggen klicka då HÄR
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!