2012-08-01 ? 12:39:29

Köra fort som fan

Upp med dina händer i luften!! Nu har jag varit hemma hos mamma och pappa. Zakimbo och Wilma blev så glada när jag kom, fick massor med pussar och kramar.. Dom gjorde vad dom behövde men sen var jag tvungen att ge mig av igen. Båda tittade på mig och tänkte varför går hon igen, hon kom ju precis. Fick sjukt ont i hjärtat!! Sedan åkte jag till babyproffsen för att se om Laban reflex fanns där, men nä varför skulle det finnas?!?! Gaah!! Nu är jag i vackra Bunkeflostrand och hämtar upp mannen från jobbet, sedan blir det att dra vidare mot Lund för att se om jag kan smälta mina skedar i äkta silver och skapa mig en ring! Har ju en diamant från Thailand som jag vill ha i en ring. Nu kanske jag äntligen kan göra det!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!