2012-08-01 ? 06:41:52

Kortfattat

Mer som har hänt då jag inte har skrivit är inte så mycket kanske att läsa om. Men för att göra långa historier korta så har jag och Baby umgåtts tillsammans med Jessica och hennes fina barn Oliver & Leo. Jag har även varit frisör åt min make och klippt honom jätte fint, tur som fan att han blev nöjd annars hade det varit katastrof. Frisörsaxen man kunde köpa på Netto var riktigt jävla grym. Rekomenderas varmt!

Oliver blev klippt hos en frisör och han blev super fin i håret. Sedan åkte vi iväg och fixade så han kunde göra hål i sitt ena öra. Han var så jävla duktig och satt helt stilla utan att säga ett ord. Nu är han en stolt och glad liten kille som älskar sitt nya jag..
 
Älsklingen fixade tonade rutor i baksätet på lillablå. Jag hatar när man sätter upp såna solskydd, tycker det är gräsligt fult och solen lyser ändå igenom liksom. Men nu kommer Zakimbo och Smulan att trovas i baksätet tillsammans utan att koka av solens heta strålar.
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!