2012-08-01 ? 15:09:22

Sinnes sjukt!

Haha, vad ska jag säga. Som ni redan läst så har jag och mannen min letat efter reflex till vagnen i Laban. Idag åkte vi in till Lund för att se om vi kunde smälta skedarna och gafflarna. Tror ni dom hade öppet?! Nä varför skulle dom liksom, sommar stängt till 2 augusti helt sjukt. Men vi gick lite i Lund ändå för att kolla om H&M hade fått in det vi söker efter, nopp dom är så sega med höst kläderna. Men när vi ändå var ute och rörde oss överallt passade vi på ännu en gång att leta reflex. Tillslut fann mannen min en Laban reflex sista dom hade kvar. Vilken jävla lycka alltså helt sjukt. Är super glad och nöjd. Nu har vi äntligen den!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!