2012-08-03 ? 10:27:14

Vecka 40

Nu har vi äntligen nått graviditetsvecka 40 (39+0) och jag har sex dagar kvar att gå tills hon är beräknad att komma. Men det känns som jag kommer ha den oturen med att gå över. Hon ligger högt i magen säger alla, och läkarna säger att dom knappt känner huvudet där nere för hon ligger så lågt med det. Och helt ärligt så fattar jag inte, hur hon ska sjunka ner? Finns ju ingen plats till det, då måste hon ju vara halva ute kan man tycka för det ska sjunka neråt haha.

Jag har ont i magen idag. Inga förvärkar eller något sånt det gör bara ont neråt. Men det kommer ändå inte hjälpa så mycket för hon vill ju stanna där inne känns det som. Men vi längtar och vi går på nålar tills dagen är här..
 

Vecka 40
Kommentarer
Catharina

Hittade dig på istagram och såg att du hade fått :) Vad kul, hoppas du kommer igång med bloggandet igen när ni kommit i rutin :)

2012-08-06 @ 20:10:29
URL: http://lillemans.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!