2012-07-02 ? 16:12:23

Fotvården

Jag hatar att bara höra ordet fotvård. Då det låter som man är en gammal tanta som sitter instängd på ett hem då fotvården kommer och gör vid ens fötter. Men eftersom jag inte får bort min inflammation som jag har på mina stortår så får jag väl ge detta ett försök. Jag har så ont i mina stortår att jag knappt kan ha strumpor på mig. Men sen är jag ju rätt van vid inflammationer nu under graviditeten, eftersom jag har haft det sedan i början redan. Det började ju med att alla mina fingernaglar var inflammerade och dom kunde inget göra åt saken eftersom jag är gravid. Sen började ju mina hälar få inflammation då jag knappt kunde gå för det gjorde så ont i dom. Sedan kom ju detta nu med min hand och tumme, då jag får gå med en skena för jag har inflammation i ledbandet. Jobbigt? Konstigt? Ja det tycker jag verkligen det är. Men fast mina bekymmer under min graviditet så ska jag verkligen INTE klaga. För jag bär det bästa som finns och jag älskar verkligen min dotter så himla mycket. All smärta och allt skit man fått stå ut med är värt allt, bara hon kommer och blir ett friskt barn så finns ingen som är gladare än just vi.

Mamma kommer snart och hämtar upp mig, sedan så kör jag henne och mig till fotvården i Lomma, sen får vi väl se om dom kan eller inte kan hjälpa mig med mitt problem. Annars får man ju se om man skiter i vilket och hoppas på att det försvinner då lilla Smulan föds, eller så får jag väl försöka få en tid till sjukhuset för ännu en sak.
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!