2012-07-03 ? 11:50:16

Glöm dina bekymmer, imorgon kommer nya

Aj aj aj!
Det är mina rätta ord just nu. Hela natten har jag haft värkar och det har gjort så fruktansvärt ont i magen. Men inte nog på allt detta, tillslut lyckades jag ändå somna och sova en stund tills man vaknade igen av att det gjorde ont. Vet inte hur många gånger jag har fått springa upp och ner upp och ner från sängen denna natt. Nu har man inte ont i magen mer utan nu är det handen som spökar jätte mycket. Jag har lyckas ta på mig själv fast det har tagit tid och jag har kunnat fixa mitt hår så gott som det har kunnat då jag har varit tvungen att ta av min skena annars är detta helt omöjligt för mig liksom. Jag hoppas snart handen blir bättre, man kan ju alltid hoppas för såhär som den är idag går inte att leva med.

Efter fotvårdens plåga igår så har en tå blivit helt okej, den andra som var den värsta gick inte att göra så mycket med då jag led av smärta. Jag bet ihopa som bara den, men både mamma och hon som gjorde vid tån såg hur ont jag hade och ville inte att jag skulle sitta där och lida. Men men, det blir nog snart bra med dom..
 
Min fina runda älskade mage <3
Kommentarer
Alicia

Hej.. Vet faktiskt inte roligt hur jag hamna på din blogg men nu kan jag inte sluta läsa.. Hehe.. Jag är oxå gravid med mitt första, som oxå är en liten tjej, v 34 eller 33+1 idag.
Skönt att höra att fler har samma problem som jag som till exempel tårna! Hehe jäkla mög är det!
Men det du skriver idag om att du har haft jätte ont i magen i natt har jag oxå haft det nu två nätter i rad.. Kan inte somna och när jag väl har somnar så vaknar jag att det gör jätte ont, nästan som mensvärk. Du skrev att det är förvärkar... Stämmer det? Jag börjar bli lite orolig... I med att det gör så ont i magen. :-S
Du får gärna lov att läsa min blogg, men godkänd helst inte detta inlägget då jag skriver användarnamn och lösen till min blogg här:
Anv: alicia
Lösen: celine
Ha det så bra!
// Alicia

Svar: Hejsan! Det går inte att komma in på din blogg ju :-/
Men det är skönt att höra att andra har samma problem faktiskt som du säger. Då jag har varit på vårdcentralen jämt och ständigt där dom säger allting är normalt eller så säger dom att dom aldrig tidigare sett detta.

Men det jag får i magen är ju sammandragningar och förvärkar enligt min BM magen blir liksom så hård och det gör ont i någon minut eller några sekunder beror ju likosm på sen försvinner det mesta men finns fortfarande smärta kvar men inte lika stor.

Men jag har iaf varit hos läkare sagt var jag har ont i magen då jag hade detta tidigt i grav med. Då sa dom det var ingen fara iaf att det bara är förvärkar och sammandragningar. Så det tycker jag inte du ska oroa dig för alls.

Ha det super
Kram
Elina Holmqvist

2012-07-03 @ 16:01:44
URL: http://www.aliciapalheden.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!