2012-07-24 ? 15:57:12

Härlig solig dag

Varmt?! Ja det är underbart varmt idag och jag kan bara tänka mig hur många som är glada att dom har semester i rätt tid. Många är säkerligen också på stranden en dag som denna. Men själv sitter jag hemma hos mamma och pappa och försöker njuta av vädret på balkongen.. Solar benen och lilla Smulan får hålla sig till skuggan.

Kom precis in och tänkte faktiskt lägga mig i sängen en stund då mitt illamående fortfarande ligger och stampar på mig. För en timme sedan åt jag två mackor, men det känns som dom också ska vara på väg upp som frukosten gjorde..
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!