2012-07-07 ? 18:29:10

Illamåendet

Usch ja, idag har jag verkligen inte varit mig själv. Jag har mått så jävla illa rent ut sagt från morgonen till nu. Men ändå har jag inte lyckas hålla mig hemma och bara tycka synd om mig själv iheller. Jessica, Baby, Leo och jag har varit på IKEA, RUSTA, COOP FORUM, ICA MAXI, BLOMSTERLANDET och även en stund hemma hos mamma och pappa. Det blev såklart lite shopping som vanligt. Bland annat krukor till storarummet sjukt billiga och söta från IKEA, sedan har vi handlat present till mormor som vi ska fira imorgon & vi har varit på min favorit Coop Forum innan dom stänger helt och hållet, där dom idag har 10% på alla matvaroror, 75% på alla skor och massor av andra erbjudande. Det blev två par skor som jag fick av mina fina föräldrar och det tackar jag hjärtligt mycket för. Ni är underbara och bäst.

Passade på att köpa mig ett på vinterskor redan. Ja nu tror ni väl värmen har stigit i mitt huvud. Men det gäller att vara smart och handla klokt när det är billigt och när man nu snart ska få barn. Sen har man ju inte dom pengarna att köpa något till sig själv för. Sedan fick jag ett par innetofflor med äkta fårskinn, wiiie love it!!
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!