2012-07-25 ? 18:16:22

Man kan inte klaga

Vilket underbar väder vi har fått till Skåne nu. Rena rama sommaren och det kan vi inte klaga över precis. Idag har vi haft en hel dag ute på landet, det är så skönt att komma ifrån storstaden med alla avgaser och ja ni vet mer vad jag tänker på ;-)

Först åkte vi ut till Baby´s lillebrors hus som ligger i Bjärsjölagård, där vi hade picknick på hans stora tomt. Vi plockade körsbär från hans enorma träd, solade och hade det så mysigt. Tyvärr var ju inte Bobby eller Josse hemma, men vi klarade oss fin fint ändå som tur var.




Efter vi hade varit där i några timmar så begav vi oss till Vombsjön för att bada lite. Tyvärr kan ju inte jag bada eftersom min mamma baddräkt inte passar, och roligt att man hann använda den då?! haha, får sälja den istället för att den ska ligga instängd utan att komma till använding. Men baby han tog ett dopp i den iskalla sjön, jag och Zakimbo försökte hålla oss till skuggan för att inte bränna oss för solens starka strålar..
 
 
Men nu är vi hemma igen, baby lagar middagen. Zakimbo och jag tog precis en liten dusch, nu luktar han som en sommarkväll och all sand och skit är borta från hans tjocka lilla kropp :-)
 
Ps: den som klagar över detta underbara vädret är ju inte riktigt klok. Det är ju såhär en sommardag ska vara. Älskar det! Och många säger det är så jobbigt att vara gravid i såna här väder, fattar inte vad dom menar riktigt?! Jag klagar inte jag hade gärna velat ha det såhär hela sommaren lång som höggravid.
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!