2012-07-09 ? 10:49:18

Ringa viktiga samtal

God morgon! Morgonen började med att ringa mamma och fråga henne om numret till handkirurgen. Sen va det bara att stå i kö tills det va min tur, gick snabbt som tusan och fick prata med en sjuksköterska och berätta för henne hela min historia om min tumme. Nu gör det ju inte bara ont i tummen, det har spridit sig neråt i armen och jag har även smärta i andra handen i långfingret. Exakt samma problem som tummen, vilket gör sjukt ont liksom. Först var det mycket om och men för att få en tid. Då hade hon en den åttonde augusti?! Okej jag är beräknad till nionde liksom och kan inte vänta så länge för att få hjälp. Jag tänkte tyst för mig själv, att jag inte kommer ge mig jag ska ha en tid här och nu. Fick tillslut tid till en annan doktor på fredag klockan halv tio. Så får vi se vad som ska hända och ske då! För såhär kan jag inte ha det liksom..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!