2012-06-27 ? 17:19:34

IKEA

Baby och jag har varit på IKEA och shoppat lite saker till badrummet så vi kan ha våra shampoflaskor där istället för på badkaret. Sedan följde även två backar också med hem, en stor och en lite mindre där vi kan ha blöjorna och lite sånt till Smulan. Och den lite mindre backen kan vi ha våra handdukar i eftersom det knappt finns plats i lägenheten. Kommer bli värre och värre, men det ska gå bara man tänker på platsen..

Efter IKEA så körde jag baby till jobbet och själv åkte jag hem och hämtade upp Zakimbo. Därefter åkte han och jag till mamma och pappa. Hemma hos mamma och pappa har jag pysslat med lite saker till Smulan.. Ska snart ner till bilen och se om det blev bra den jag har gjort till bilstolen.
 

Nalle Puh till babyskyddet

Lagade även domhär djurens hövve :)
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!