2012-06-25 ? 20:12:58

Lång blöt runda

Nu sitter man i soffan och har precis kommit hem igen efter en lång blöt runda med Zakimbo. Idag fick han ha på sig sin lilla jacka så han inte blev hur blöt som helst om ryggen och magen. Vi provade även det nya kopplet som älsklingen hade köpt till honom idag. Gick hur bra som helst!

Och själv så gick jag där med mina nya gummistövlar som jag hittade inne på Coop Forum för halva priset. Varför ska man köpa dyra när man bara använder det då som regnet faller ner?! Regnjackan jag har på mig har jag fått låna av min fina mamma, men tyvärr går den ju inte att knäppa då lilla Smulan har blivit större i magen :-) Men gud så skönt det är att ha gummistövlar, man behöver liksom inte vara rädd för några vattenpölar..
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!