2012-06-26 ? 18:06:54

Loppisar

Hejsan hoppsan!
Idag har jag baby, Jessica & Leo haft en hel dag tillsammans med att ränna på loppisar här i Malmö. Gjorde man några fynd?! Amen det är väl klart att vi har gjort fynd idag. Och det roliggaste av allt är att jag har sökt som en dåre både på blocket, tradera och alla möjliga Facebook sidor efter såna små Nalle Puh man har fått från McDonalds. Vad tror ni baby hittade när vi var på emmaus?! Jo såklart hittade han Nalle Puh i två olika varianter, Nasse i två olika varianter & lilla Ior hittade han en av. Men jag var ju ute efter Puh, Nasse & Tiger. Men jag köpte iaf dom. Vi  åkte vidare till den nya Erikshjälpen som hade öppnat vid Ystavägen för någon dag sedan. När vi gick utanför så ser jag bara Nalle Puh nallar lite här och där och springer in som en skollad råtta för att hinna ta dom innan någon annan kanske gjorde det..

Så nu har jag äntligen funnit en lite större Nalle Puh också som jag länge letat efter. Denna var mycket finare än alla dom jag har kollat på och den som jag just har sökt efter men aldrig hittat var inte ens i närheten så fin som denna.

När vi stod där så hade baby händerna bakom ryggen och sa till mig: Älskling nu kommer du bli jätte glad och tog fram den ena handen och där höll han en liten liten Kalvin ko som nyckelring. Jag smilade så öronen fladdrade kändes det som. Och sedan sa han igen: Jag har ännu en sak som jag vet du kommer bli glad över och tog fram handen, där hade han en liten Tiger så nu fick jag äntligen ihopa min samling tillslut. HAHA!!!

Vi har även köpt två spel ett till oss & ett till min älskade pappa som jag visste han skulle bli glad över. Pappa älskar sudoku och när jag såg detta stora spel med bara mssor med sudoku plattor så tänkte jag. Detta kommer han bli sjukt glad över. Såklart fick han det nu och han blev jätte glad som jag visste <3 Till oss själva fick det bli spelet: Kampen mellan kvinna & man. Ska bli roligt att se om det är något kul, om inte så är det skit samma för det kostade ju bara 20 lappen.
 
Även våran älskade Zakimbo skulle ju också få något. Och som vanligt blev han super glad när man visade att det var hans..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!