2012-06-28 ? 15:47:39

Nya skenor

Hejsan hoppsan allihopa!
Nu har jag äntligen fått nya skenor till mina hand & tumme. Men när vi kom in där så sa hon i luckan att det kostade 200:-, vilket jag tycker är konstigt då det är dom som har gjort en skena som går isönder hela tiden. Vilket jag tycker att man inte ska betala för att dom ska laga. Men men, väl uppe fick vi vänta en stund tills det var min tur för att komma in. Och där inne sa både jag och baby att dom får denna gången göra en skena som ska hålla mer än några dagar.

Sen började hon prata om att på natten skulle jag ha nån metallplatta som jag satte in i skenan, vilket jag tyckte var lite sådär. Så min idé var att hon gör två olika skenor en man kan ha på natten och en man kan ha på dagen. Och Baby kom på att hon kunde göra den på natten långre upp så jag inte alls kan böja min tumme, då den fastnar och gör ondare.. Nu har jag två fula skenor iaf och den gamla har jag också kvar att byta mellan. Men har redan nu en favorit då jag inte alls ett dugg får ont och det är den jag ska ha på natten!!
 

Denna rosa ska man ha på natten, men är min favorit helt klart då tummen aldrig kan röra sig.

Och på dagen tog jag en lite neutral färg..
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!