2012-08-01 ? 06:33:32

Fortfarande kvar i det vanliga livet

Hejsan alla underbara läsare som hänger med på våran resa!
Jag har varit mycket dålig på att sitta vid datorn under dom senaste dagarna. Men ibland känner  man att livet är så mycket mer värt än att sitta framför en skärm för att bara skriva och lägga upp bilder om sina dagar här på jorden.

Ingen bebis har ännu kommit och jag börjar bli less på det hela nu. Vi har åkt fram och tillbaka som en brev på sjukhuset dag ut dag in. Dom lovade oss som senast igår att vi skulle bli igångsatta, men när läkaren kom tillbaka efter sin lilla tur till andra pasienter så säger han plötsligt att det inte går. Arg som ett bi blev jag och fattade inte varför man först kan lova en sak och sedan bara skita i det. Men jaja han fick sina öron varma och jag vill aldrig någonsin mer träffa den idiot läkaren. Han ska inte komma i närheten av varken mig eller Smulan.

Nu är det bara att bita ihopa den sista lilla tiden som är kvar. Jag orkar inte mer att vi åker fram och tillbaka och blir lovad en massa saker som dom ändå inte kan hålla. Nu får hon själv arbeta sig utåt och komma den dagen hon känner sig redo för att träffa sin mamma och pappa.
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!