2012-07-28 ? 11:43:54

Fjärde natten i rad

Fy i helvete för detta med nätterna. Jag har varit vaken nu hela natten fjräde natten i rad. Visst är det hemskt på morgonen då illamåendet tar över hela kroppen och göra att man inte orkar ta sig upp eller vara på ett bra humör. Men såfort man är uppe och rör sig, så brukar det hjälpa och tröttheten försvinner helt. Jag är pigg igen, men jag mår fruktansvärt illa som vanligt..

Imorse tog mannen cyklen och cyklade iväg för att köpa bullar åt oss till frukost. Jag låg kvar en liten stund till då allting var på väg uppåt.
 
Men sedan gick jag upp gjorde vid håret och gick ut med lilla Zakimbo på en promenad. Men när man mår som värst ska det väl alltid komma idioter och göra mitt humör ännu värre än det var innan. En kärring som vanligt, skulle klaga på hur jag går ut med min hund. Vi bor i ett bostadsområde som är jätte stort och när vi går utanför trappen så kissar Zakimbo med en gång och eftersom det var lite senare idag han gick sin första runda så gjorde han även nummer två innan man kommer utanför området. Detta tål inte kärringarna på området. Så hon började skrika på mig att man inte får rasta sin hund här och mina öron började ryka för nu var mitt tålamod slut på detta skitet. Alltid ska dom skrika åt oss yngre personer som sköter sig och tar upp efter hunden. Medan dom som sitter i styrelsen och har några år på nacken rastar sina hundar på området och tar inte ens upp skiten efter sig.

Jag sa till henne exakt som jag kände och tyckte och tänkte nu kunde jag inte längre hålla min trut stängd. Jag har tagit för mycket från olika människor här och nu är det slut med det. Ska jag skrika på min hund nääääää Zakimbo du får inte kissa på busken du får inte kisssa på gräset innan vi kommer utanför området. Alltså seriöst??? Vad fan är problemet. Eller dom kanske vill jag ska bära ut honom så han inte kan göra något behov?!

När vi kom hem igen och mitt humör var inte på topp berättade mannen i livet att han hade med sig en överraskning till mig. Wiiie, men jag fick inte denna med en gång, det var först frukost som skulle ätas. Men efter min bulle så fick jag äntligen min lilla överraskning och det var en sjukt god tårtbit :-) Tack älskade du älskar dig så mycket nu blev humöret genast sjukt mycket bättre tack vare dig <3
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!