2012-07-10 ? 10:17:24

BM Kontroll

Snart åker jag iväg till BM, då det är vanliga kontroller som ska göras. Jag kommer väl få höra att mitt HB värde inte alls kommer vara bra, så har det ju varit under hela graviditeten. Men det ska bli spännande att se hur mitt blodtryck är nu, då jag inte mått bra alls på ett par dagar.. Sen blir det hjärtslagen man kommer höra på och se SF-måttet vad det ligger på. Ska bli spännande, nu ska jag även fråga om hon är fixerad då jag har missat att ens dom sagt att hon är det eller inte..
 
 
Men idag är det ingen bra dag iheller. Mitt illamående fortsätter på en ännu högre nivå och hade jag fått bestämma hade jag legat kvar i sängen fortfarande. Men har försökt få i mig lite frukost, hoppas bara det håller sig i magen hela dagen. När jag kommer hem blir det ett dyk ner i sängen igen tills älsklingen slutar jobba.
 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!