2012-07-01 ? 19:34:55

Finaste Mamma Anni

Idag har jag och älsklingen varit iväg lite på förmiddagen. Då vi mötte upp mina älskade fäöräldrar för att jag skulle få mig ett par mjukisbyxor som man kan ha på förlossningen av pappa min. Vi var inne på Stadium och letade och baby hittade dom perfekta till mig, som man inte behöver skämmas för att ha och som är super sköna.. Tack min ÄLSKADE FINASTE PAPPA <3  Nu har jag packat skötväskan med kläder till mig också så allting är klart och fixat om det skulle hända att man behöver snabbt åka in. Men det känns som man fattas något. Tror ändå vi har med oss allt man ska ha faktiskt..

Sedan åkte vi in om Paduro Hobby lagret för att köpa fina siden snöre till Smulans sänghimel, då älsklingen har satt upp den Nalle Puh som vi fick av mamma Anni för länge sedan. Den blir perfekt att ha där då vi ska byta blöjor på sängen.. Super nöjd blev både jag och mannen!
 

Efter allting så åkte vi hem till finaste Mamma Anni på middag, då mormor & morfar också kom och gjorde oss alla sällskap. Det blev en supergod middag (vill gärna ha receptet på det) och mycket trevligt sällskap. Vi hjälpte även till med att sätta upp en väggtext och älsklingen hjälpte sin mamma med att snickra ihopa ett växthus och fixa garderoben i hallen som inte var som den skulle. Alltså en toppen dag verkligen! Fick även med min fin fina saker hem, en volymtång, mitt favorit hårspray och en skyddsängel. TACK ÄLSKADE ANNI <3
 
Kommentarer
Alicia

MÅste fråga...ja har letat som galning efter sänghimmel till spjälsängen..Var har ni hittat er?
det blev sjukt fint <3

kram kram

Svar: På Ikea finner du den :) Tack ska du ha .
Kramar
Elina Holmqvist

2012-07-03 @ 17:11:01
URL: http://aliciapalheden.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!