2012-07-11 ? 10:50:49

Fy hemska natt

God morgon!
Eller är den så himla god det vet i fan. Men natten har i alla fall varit rent ut sagt för jävlig om jag får uttrycka mig så. Jag har inte sovit många timmar, om jag ens får ihopa det till någon timme är jag inte iheller säker på. Jag var inte trött som vanligt då och jag kom verkligen inte alls till ro. Jag brukar kunna finna mig en skön ställning och bara ligga där då och vila kroppen. Men inte ens detta kunde jag finna i natt, allting kröp i hela kroppen och jag ville liksom bara gå upp hela tiden. Gick rundor efter rundor i lägenheten.. Men ingenting hjälpte, slumrade till vid ett tillfälle och vaknar av att det öser ner från himlen så upp fort som fan för att stänga balkong dörren som jag hade fått öppna tidigare då jag inte fick någon luft här inne..

Men uppe och pigg och glad är jag väl ändå. Fast jag mår fruktansvärt illa fortfarande och sitter här vid datorn och lyssnar på lite julmusik och äter en god frukost samtidigt som jag letar efter vissa saker på olika köp och sälj sajter på facebook. Haha, inte mycket till liv kanske men detta får mig ändå att koppla av i kroppen ett tag till.
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!