2012-07-11 ? 15:33:41

Hopp iväg i friheten

Nä nu måste jag resa mig från soffan och göra lite nytta i livet istället. Haha, först och främst får jag väl klä på mig lite kläder och sedan ska jag packa det som ska med till mamma och pappa senare. Zakimbo fick ett halsband igår med posten, vilket var inte alls som jag hade tänkt mig. Så nu måste jag göra det jag hatar alldra mest, skicka tillbaka det. Så in på posten och köpa något kuvert och frimärken, sedan är det bara till att skicka iväg skiten och hoppas på att mina pengar snart är inne på mitt kontot.

Sedan blir det att åka iväg och tanka lillablå tack vare Billys älskade Mormor & Morfar. Och då när allting är klart blir det en färd hem till mamma och pappa, sätta bilen och låta Zakimbo leka av sig. Äta något gott där hemma, haha. Mamma och pappa ska säkert iväg någonstans då mamma är hemkommen från jobbet, så hänger med dom då och då kan man passa på att handla lite läsk..
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!