2012-07-04 ? 11:47:01

Ibland är det segare än man tror

Hej hopp!
Ibland finns det inte så mycket att skriva om dagarna. Många gånger gör man kanske inget speciellt som väcker ert intresse ändå och sen andra dagar känner man hur det glöder ut i fingerspetsarna och man skriver av sig som aldrig förr. Men just nu tycker jag mina dagar ser ungefär likadana ut då min älskling jobbar.

Som igår jobbade älsklingen från halv fyra till halv nio på kvällen. Innan jobbet hann vi gå en runda i stan för att att leta efter en speciell sak, men fann den inte och hade en himla tur att hitta denna saken på Tradera istället. Sedan så postade vi lite saker och gick en runda lite här och där. Men när man har en tid att passa så går allting så fort. Kändes som vi inte hann göra något i stan liksom.

När jag hade lämnat mitt hjärta på jobbet åkte jag och Zakimbo hem till mamma för att umgås och mysa med henne och Wilma. Mamma bjöd på Burger King, då hon inte kände för att äta den maten som fanns hemma. Riktigt smarrigt och gott vill jag lova er. Sedan satt vi i soffan med varsin glass och kollade på "Du blir vad du äter" Haha, det programmet handlade om en tjej som nyss hade fått barn och skulle gå ner sina mamma kilo. Hon lyckades tillslut och blev hur fin som helst! Efter det blev det såklart Allsång på Skansen.. Wiiie älskar såna program då jag alltid blir så himla glad. Fråga mig inte varför men jag blir det bara, och nu har jag sett att på Torsdag kommer ännu mer Allsång på kanal 7 som man inte kan missa. Tre dagar i veckan kan man nu titta på detta, kan det bli mer underbart?!
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!