2012-07-20 ? 07:47:27

Jävla helvetes skit

Jag vet inte riktigt var jag ska börja. - Som ni alla har hört och känner till så är det ju det här med mina händer och fingrar som inte alls är som dom ska vara. Jag går ju med speciella handskar, skenor på dagen och på natten ännu annorlunda skenor. Men igår hände det som inte fick hända. Höger handen som är den värsta och som gör mest ont bara la av helt, då min tumme fastnade i ett läge som gjorde att tårarna bara sprutade åt alla håll och kanter. Där satt jag i en bil två mil ifrån Malmö och kunde inte röra handen alls mer, smärtan var så obehaglig och det gjorde så jävla ont. Men efter lite om och men var det dax att ta bilen från punkt ett till två alltså sjukhuset där mamma min hade fixat en akut snabb läkare tid på kirurgiska handmottagningen. Men som vanligt kunde dom inget göra från den dagen Smulan kommer till världen. Det är ny dag och min hand är lika jävla dålig som igår. Nu är det bara att hålla ut och vara handikappad tills hon vill komma ut!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!