2012-07-02 ? 15:59:03

Livet är för jävla underbart

Sommar och sol i Skåne har det blivit och på gott humör är man också en dag som denna. Älsklingen började tidigt och slutade redan halv ett idag. När mannen kom hem så åkte vi iväg för att handla hem lite saker till kylen och middagen som ska serveras senare ikväll.

Efter vi hade handlat så åkte vi till Sallerupsdammen och bara njöt av varandra och det underbara vädret. Vi gick dammen runt och hade det så romantiskt tillsammans. Jag älskar dom här dagarna då allting är så fantastiskt. Men lite varmare det klagar jag dock inte över. Hoppas helgen blir lika fin, då mitt älskade hjärta är ledig från jobbet, då ska vi åka en tripp ifrån Malmö och bara njuta tillsammans igen!
 

ÄLSKAR DIG BABY

Badade fötterna, men fy sjutton vad kallt det va!

Min skugga, haha ser sjukt stor ut!

Baby kände sig fri och lycklig <3

Ser nästan ut som vi är utomlands :)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!