2012-07-18 ? 11:08:33

Riktigt nice

Hejsan!
Nu börjar håret friskna till igen på mig, vilket är väldigt väldigt skönt. Jag har ju berättat för er innan också att jag tappade inte bara hår från hövve, utan även mina ögonbryn föll av då i början av min graviditet. Vilket inte alls är roligt om man säger så. Men nu har dom kommit tillbaka så smått igen. Dock inte där dom var innan, utan längre ner. Men vad gör det? Jag är lika glad för det, för snart har jag ögonbryn igen som alla andra.

Imorse vaknade jag klockan fem då baby skulle upp för att göra sig klar för jobbdagen. Vi låg och mös i sängen och pratade tills han skulle gå till bussen. Efter det han gick och jag ätit frukost så var det dax att försöka sluta ögonen igen, svårare än vad jag trodde. Jag somnade väl runt åtta tiden och vaknade nio igen. Sen orkar man liksom inte mer och jag gick och duschade istället och gjorde vid mig. Woohoo jag kan idag göra sex stycken inbakade flätor, tre på varje sida nu. Lycklig som bara den för det lilla, men sån är jag!

Ska snabbt snart ner i källaren leta efter min väska eftersom min andra går isönder hela tiden. Och sedan är det att dra och hämta baby från jobbet.
 

Ser ni?! Ett målat, ett helt vanligt!! :-D

Tre stycken på varje sida :-)

Den eviga väntan & längtan efter Smulan
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!