2012-07-06 ? 11:16:40

Z och pappa mys

God middag!
Jag hade en hemsk dröm imorse och den gjorde att jag vaknade upp i rena rama paniken. Låg och skakade och tårarna rann lite lätt ner från kinderna. Väckte baby och frågade om han kunde hålla om mig en stund då jag hade drömt en hemsk dröm. Vi låg där och mös en stund tills lilla Zakimbo kom emellan och ville ha all kärlek istället. Där låg Zakimbo och jag rygg mot rygg medan han mös med pappa sin med att pussa ihjäl hans ansikte.. Ser alltid så gulligt ut, men jag vet också att det är så jobbigt när han ska slicka ihjäl en hahah!

Jag gick upp klädde på mig och gick ut med Zakimbo, baby stod i köket och gjorde frukost. Nu är vi mätta och belåtna och sitter här i soffan för att komma på vad som ska hända och ske idag. Planeringen var ju att vi skulle till stranden, men i detta vädret? Nä jag tror vi skippar det totalt. Idag är det rena rama höst vädret. Väldigt mysigt, nu fattas bara värmeljusen. Och tyvärr så är dom slut :-/
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!