2012-06-26 ? 11:50:59

Aj som in i helvete

Det är just dom rätta orden kan ni tro. Vaknade upp och kunde inte röra mig i sängen, bara för att magen gjorde så förbannat ont och inte nog med allt så hade jag ju ont i min förbaskade hand samtidigt. Min skena har gått isönder till handen och mamma har med den på jobbet idag för att säga åt dom att fixa den igen. Själv har jag fått linda tummen och handen så gott som jag har kunnat själv eftersom så fort det lilla minsta som jag böjer tummen så gör det så ont att jag vill spy. Värkarna i magen har lagt sig nu som tur är, men själv mår jag illa och är yr ännu en dag.

Sitter här i soffan tillsammans med min lilla ögonsten Zakimbo och myser samtidigt som jag äter lite frukost. Zakimbo han försöker flirta med mig och leka söt bara för han vill också ha lite papirka och ost. HAHA!!
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!