2012-06-24 ? 18:22:08

Bästa Affären Stänger

Coop Forum här vid mamma och pappa ska snart stänga för gott. Jag som verkligen älskade att handla på just den Coop, för att där var lugnt och skönt. Knappt några människor och ingen kö iheller. Men eftersom dom ska stänga affären, så är det ju också STOR REA i affären. Det började med att det var ett fåtal avdelningar som hade 50%, idag när vi åkte till affären så var det mycket mer som var på REAN, passade på att handla hårfärg, vax till håret, trosskydd, aceton & ramar. För någon dag sedan så köpte jag jätte många ramar, men nu var där bara två kvar och dom tog jag till min fotovägg såklart! Baby & jag fick även också ett nytt stekjärn av mamma och pappa..
 


 
 
Kommentarer
Anna

Vilken coop? Den i bernstorp eller?

Svar: Yes :)
Elina Holmqvist

2012-06-24 @ 23:03:06
URL: http://aeblixt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!