2012-06-23 ? 19:31:45

Det Eviga Sökandet

Från början till nu. - Jag har sedan Smulan var en liten plutt plutt i magen sökt som en dåre efter fina Nalle Puh saker till hennes lilla hörna. Det jag och Baby hittade med en gång var den fina väggdekorationen vid hennes säng som vi har satt upp förlängesedan. Sedan fick vi av käraste mamma Anni en gammal gammal Nalle Puh som hänger i en ballong som man drar i och då spelas en melodi tills Nalle Puh kommer upp igen..

Det jag söker efter är: Små små Nalle Puh, Tiger, Nasse mjukisdjur som jag sedan ska göra en sak med till lilla Smulan. Förr hade jag såna från McDonalds, tyvärr så finns inte dom mer och jag kan aldrig få tag på dom iheller. Rätt storlek var dom ju verkligen i till det jag ska ha dom till. Kanske någon av mina läsare som vet var jag kan finna detta?!

Och nu har jag ju också hittat det som jag har sökt efter länge.
 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!