2012-06-28 ? 16:10:21

Entré

Efter sjukhuset, åkte vi till Entré för att kolla upp om vi hade en bikini som älskade Cicci ville ha och som dom inte alls hade där uppe. Jag och baby stod och letade som galningar bland bikinina, men vi såg inget. Innan vi gick ur affären visade jag en tjej som jobbade där vad jag sökte. Vi fick följa med henne då hon skulle kalla på en annan tjej som hade hand om just hela den avdelningen.

Tjejen kollade på bilden jag visade och sa att hon hade den, men visste inte om det hade tagit slut kanske. Men hon kollade bakom andra bikini och fann just den bikinin som Cicci ville ha, fast en annan färg. Både jag och Cicci blev glada eftersom jag fann den, men nu hoppas jag till gudarna bara att den kommer passa henne perfekt! Håller tummarna. Nu ligger bikinin på posten och ska snart resa hela vägen till Sundsvall! :-)

Efter detta skulle vi kolla upp en sak till mig som jag letade efter. Jag gick in på Gina Tricot för jag trodde dom kunde ha den där, men inte alls då. Frågade till och med personalen och visade en bild på den, men dom hade aldrig sett den där. Gick vidare till Bik Bok och visade henne bilden då sa hon ja den har jag och det är denna du håller i handen. Wiiiie, inte så jobbigt och överlycklig blev man!!

Efter en tur i affärerna så var det dags att gå en bit bort då älsklingen skulle köpa sig en Kebab innan han började jobba. Ute i en park mitt i solen satt vi och mös av det underbara vädret och älsklingen blev mätt i magen. Sedan blev det att köra honom till jobbet då han började halv tre, men innan han skulle gå in var där några minuter kvar då vi satt kvar i bilen. Haha men det var visst någon som var lite extra kissignödig och fick slå en sjua en bit ifrån bilen! HAHA.. Älskar dig.
 

Älsklingen njuter av sin Kebab

Kissaren <3

Här har vi bikinin som älskade Cicci ska få hem snart <3

Bh/Toppen som jag hittade, älskar den <3
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!