2012-06-23 ? 18:59:11

Lång & Tråkig Dag

Godkväll kära läsare!
Idag har det verkligen varit en dag, man bara kunnat legat i sängen och kollat på filmer hela dagen lång. För den har verkligen varit super tråkig och inte bara för alla affärer har varit stängda, utan mer för att dagen har varit så lång tiden har ju bara stått helt stilla.

Det som jag har gjort idag är för det mesta bara suttit här i flera timmar på mamma & pappas dator och startat upp en helt ny blogg.. Jag gillar nya blogg.se, men samtidigt så hatar jag den så mycket eftersom alla koder som fanns förr fungerar inte riktigt nu med denna nya superfräscha funktionen. Men efter många svordomar och timmar senare så har jag ändå tillslut lyckats få upp en blogg som fungerar tills man orkar ta tag i det nästa gång.

Något som jag verkligen kan tycka är trisst och jobbigt är att det inte längre går att blogga från appen på mobilen. Det slutade fungera då dom bytte till denna nya blogg.se, så jag hoppas verkligen den snart fungerar igen.
 
Hatar när saker och ting inte vill sig, som jag vill!
 
 
Kommentarer
Anonym

Hej jag har också blog.se och bloggar från min mobil dagligen

Svar: Hur bloggar du då?! Mms eller genom den appen från AppStore ?!
Elina Holmqvist

2012-06-23 @ 21:31:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!