2012-06-27 ? 11:34:18

Morgon städningen

Vaknade av att lilla Zakimbo kommer upp i ansiktet och lägger sig för att gosa. Efter en stund gick jag upp för att göra frukost till oss alla och baby skulle gå ut med Z. Men när jag kommer in i köket möts jag av äcklig disk och det luktade fan inte roser precis. Av med min skena från handen och diska upp allting. Varje rörelse med högerhanden gjorde så förbannat ont så man knappt visste var man skulle ta vägen. Men disken åkte bort och städningen i köket fortsatte eftersom när jag väl börjar går det inte att sluta..

Det blev frukost som älsklingen gjorde efter han kom upp med Z. Själv stod jag fortfarande och städade i köket. Sedan var det bara att sätta sig ner och njuta av mina goda mackor och yoghurt. När jag satt där vid frukosten så kom jag på att jag var tvungen att ringa barnmorska direkt för att avboka tiden tills imorgon.. Men gav mitt telefonnummer för dom skulle ringa upp. tar alltid sån himla tid innan dom gör det också.

Efter frukosten så tog jag tag i städningen av hela lägenheten igen. Nu sitter jag här i soffan och bara njuter av mitt fina arbete som jag har utfört. Nu kan jag andas ut och bara ta det lugnt både kroppsligt och själsligt. Hatar när skiten finns runt om en och jag mår så förbannat dåligt av det också!
 


Kommentarer
Stefan

Hej! Blev nyfiken på vågen man ser i ditt kök,skulle jag kunna få se en bild på hela :)?

Svar: Hejsan. Du ser den på den ena bilden :)
Elina Holmqvist

2012-06-27 @ 18:46:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!