2012-06-25 ? 20:06:18

Öser Ner Från Himlen

Shit, vilket väder vi har haft idag. Inte alls roligt att köra när regnet bara öser ner från himlen. Men samtidigt så är det mysigt som bara den när man hör det slår mot rutorna..

Idag har vi kört till Vellingeblomman och handlat lite spaljeer till våra blommor i köket. Tittat lite på alla möjliga fiskar och andra fina saker som dom har där. Men när vi kom till Vellingeblomman märkte jag att blodtrycket hade sjunkit ännu mer. Min yrsel och illamående slog på med en gång och jag orkade ingenting, ville typ bara lägga mig ner och sluta ögonen. Vi fick gå in till cafét och där bjöd min älskling på lite dricka och glass, efter en stund så blev det lite bättre igen och jag kunde gå normalt en stund tills det slog på ännu en gång. Tur som bara den att det fanns möjlighet att sätta sig ner i affären.

Efter Vellingeblomman så har vi varit i Lund och shoppat, tittat lite och ätit super god middag som älsklingen också bjöd på. För min del blev det en sjukt god Pizza och för älsklingens del blev det Gyrostallrik. Sedan har vi även varit på sjukhuset då baby hade en tid hos sin diabetas läkare där. Han fick nya bra saker som vi ska hämta ut imorgon efter jobbet...
 

Mådde sjukt dåligt och svettades som jag vet inte vad inne på ett Chafé

Älsklingen gosar med Nalle Puh inne på Jättekul

Har fått nya Hipster av min älskade man idag <3

Vi var inne om Jättekul i Lund och köpte denna ursöta handduk till lilla Smulan :)
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!