2012-06-30 ? 18:01:36

Picknick

Tack för en underbar Lördag!
Det har verkligen varit strålande solsken och varmt hela dagen lång. Vi kom precis hem från våran lilla picknick, men det var sjukt svårt att komma på var vi skulle vara, så jag bara körde lite så sa baby här är en parkering vi kan kolla här. Jag stannade bilen och vi hittade ett helt fantastiskt ställe vid någon sjö där det fanns många bryggor och trampoliner. Massor med människor med barn var där och grillade, badade och bara solade.

Vi satte oss en bit ifrån alla och mös tillsammans på våran filt. Smulan sparkade till några gånger så det kändes som hela marken skulle skaka haha! ...

Älsklingen tog sig även ett dopp i det blå. Såg så mysigt ut när han låg där i vattnet och simmade runt. Men tyvärr så vågar jag inte riktigt vara i sjöar då jag inte ser botten.. Sen är jag lite så där nu när man är gravid också med infektionsrisk och sånt. Men hade det varit havet så hade jag gått i.

 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!