2012-06-24 ? 18:30:17

Två Hjärnor Är Smartare Än En

Mamma & jag har pysslat i det regniga vädret tillsammans. Idag fann jag ju en sjukt bra Nalle Puh leksak som man hänger på sitt babyskydd inne på XXXLUTZ där dom hade en stor REA på hela butiken typ. Jag har ju letat som en galning efter en vagnleksak i Nalle Puh till lilla Smulans vagn, men aldrig funnit någon. Och sedan har jag tänkt fram och tillbaka att jag ska göra en egen som ingen annan har. Nu har jag äntligen en vagnleksak i Nalle Puh och jag vet att INGEN ANNAN har en som jag, eftersom mamma och jag precis gjorde den.

Nu kan jag släppa mitt sökande efter små Nalle Puh figurer från Mcdonalds eller någon annanstans. Så jäkla glad faktiskt. Den är superfin och längtar tills jag kommer hem, då jag kan sätta den på vagnen! WOOHOO.
 
Det började med att man hade en vanlig Pingu som många andra har..

Tills man nu har en Nalle Puh <3
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!