2012-06-25 ? 11:32:07

Underbar morgon

Gomiddag!
Oh, vilken härlig morgon som vi har haft här hemma. Vaknade upp dock med hemska värkar, men ändå underbart eftersom det inte alls handlade om stress. Vi låg kvar i sängen och mös en stund tillsammans, innan jag gick och badade och älsklingen gjorde sjukt goda amrikanska pannkakor till frukosten. På våra Amerikanska pannkakor hade vi brett på ett lager Nutella. Världens godaste frukost på länge. Vilken tur jag har en underbar man som ställer sig och gör detta till sin gravida fru.

Nu är vi redo och klara för att möta dagen. Vi ska nämligen ut till Vellingeblomman och kolla lite saker till hemmet och även se vad dom har att bjuda på där ute på landet..

Eftersom jag fortfarande inte kan blogga genom min app, så får det bli senare under dagen då jag har min dator i knäet tyvärr..
 

Såhär blev slutresultatet från igår :-)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!