2012-06-29 ? 16:37:16

Vecka 35

Vecka 34+0 (Vecka 35) ...
Helt sjukt om bara fem veckor är Smulan beräknad att komma till världen. Man har ju länge vetat att tiden går fort, men nu den sista tiden har den gått fortare än någonsin. Min mage har sjunkit som bara den och många gånger när man går för mycket känner man riktigt hur hon trycker på neråt. Känns både i magen och hela underlivet kan jag säga er. Obehaglig känsla då det händer. Även kissar man nu också ännu ännu fler gånger och det är jätte svårt att kissa dessutom. Det känns liksom tungt eller att det inte vill komma ut riktigt..

Men jag längtar som bara den tills dagen är kommen då hon ligger på mitt bröst och sover. Jag vill så gärna att hon ska komma nu. Men självklart vill jag också att hon ska stanna kvar i magen tills hon är helt färdigutvecklad. Men låt lilla Smulan ändå komma snart längtar ihjäl mig efter min älskade goding där inne <3
 

Kommentarer
Elin

Då kommer nog flickan komma inom loppet av 3-4 veckor max. :D Tror inte du "går över".

Och jag undrar också om BH:n, riktigt fin, var har du köpt den?

Svar: På Bik Bok, det är ingen Bh med byglar utan en topp :)
Elina Holmqvist

2012-07-02 @ 21:49:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!