2012-07-26 ? 06:28:23

Sweet dream

God morgon! För ett tag sedan berättade jag glatt för mina nära och kära att jag äntligen kunde sova ganska bra om nätterna, jag var överlycklig och trodde detta skulle hålla sig nu dom sista veckorna med Smulan i magen. Men man ska nog aldrig berätta för någon när saker och ting går bra för en. Nu har det gått några dagar och jag ligger klar vaken exakt hela natten lång. Jag blir tokig och vet inte vad jag ska göra mer. Vet att min kropp behöver sömn men ändå går ingenting!!!

Kommentarer
Hanna

Hej!

Jag letar efter tjejer som är gravida eller har varit de senaste 12 månaderna och vill fylla i en webbenkät om det. Det tar 10 min och belöningen är ett presentkort på 200 kr på presentkortstorget.se
Maila mig om du är intresserad!

Svar: :)
Elina Holmqvist

2012-07-26 @ 20:57:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!