2012-06-29 ? 15:01:28

Oh nej..

... Inte ännu en gång!
Det blev en morgon av stress ännu en dag tyvärr. Men det var bara att gilla läget och göra det bästa av situationen. Vi tog med lilla Zakimbo på bilfärden mot älsklingens jobb. Körde hemifrån lite efter halv sju tiden och hans pass började klockan sju. Men vi hade väldigt tur med trafiken på vägarna och allting rullade på som bara den. Jag hann släppa av honom fem minuter i sju som tur var.. Men nästa gången en tidig morgon börjas så ska jag ställa min klocka och den natten inte sova med öronproppar, så jag vet att han kommer upp när han ska. Min älskade lilla man har en förmågan av att bara stänga av sin klocka istället för att sätta den på snooze..

Efter vi hade släppt av baby på jobbet så åkte jag och Zakimbo hem till mamma och pappa för att äta frukost och ta det lugnt tillsammans med Wilma innan mamma och pappa skulle köra iväg till Göteborg och jag skulle ju ta med Wilma hem till oss. Väl hemma hos mamma och pappa började mitt illamående komma och yrslen, så fick lägga mig i sängen och blunda en stund. Då älskade mamma kommer in med rån med smör och iskall mjölk till mig. Men tror ni jag fick njuta av detta själv?! Nä jag hade ju tiggarna från helvetet vid min sida till sista tuggan haha! Dom är så jävla söta..

Vid tio tiden så fick båda vovvarna åka i lillablå. Men älskade ögonstenen Zakimbo ville absolut inte dela säte med sin flickvän Wilmy, utan han kröp till baksätet och la sig till rätta under färden medan Wilmy stod och tittade ut genom fönstret där framme hos mig...
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!