2012-06-30 ? 09:56:59

Solen skiner

& fåglarna kvittrar..
En mycket härlig morgon att vakna upp till. Men det känns ändå som att vädret inte kommer hålla i sig hela dagen lång. Igår började också det bra, men slutade i ösregn och blixtrar, så vi lär se hur detta blir denna dagen lång.

Lilla Wilma har legat mellan mig och baby uppe vid huvudet hela natten. Men alltid på något jävla sätt så ska hon ju ha bakbenen vid mitt ansikte. Så när hon drömmer och får sina små ryck så får man antingen en fot rätt i ögat eller någon annanstans i huvudet. Härligt? Nä det tycker jag inte att det är, men hon är så söt och go så låter henne sova vidare så vänder jag istället mig om.

Sen nu på morgonen när jag hade vaknat, kom lilla ögonstenen Zakimbo och la sig brevid mig på rygg som en liten bebis. Då ville han ha morgonmys som vanligt.. Nu sitter jag här och Wilma ligger och tittar ut genom dörren till den öppna balkongen. Ska klä på mig och ge mig ut med dom små liven, dock så ligger ju Zakimbo fortfarande i sängen och sover så får väl först gå och väcka honom haha!
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!