2012-06-24 ? 10:05:30

Stressa Är Inte Det Bästa

Godmorgon!
Ja min morgon började väl inte som jag hade hoppats på. Baby skulle börja jobba klockan 7.00 och hans klocka skulle redan börja ringa vid 05.30. Men i sömnen har väl han råkat trycka på fel knapp och stängt av alarmet. För klockan 8.00 så blev jag väckt av en strassig man som stod och trampade med fötterna och ville jag skulle gå upp. Men jag kan inte bara springa upp ur sängen med mitt låga blodtryck som jag har. Jag mår fruktansvärt illa och har så ont varje morgon både i magen och ligamenten och naturligtvis min hand. Men jag försökte så gott som jag kunde och började tvätta mitt aniskite för att fukta ögonen lite innan jag tog i linserna..

Jag blev färdig och tog Zakimbo med mig, körde baby till jobbet. När jag hade lämnat av honom så åkte jag med en gång hem till mamma och pappa för att äta frukost. Nu är frukosten nere i magen och jag har kommit på banan igen.. Ska snart hjälpa mamma med sina ögonbryn och sedan får man göra vid sig lite, så man känner sig någorlunda fin.
 

Trött i hela kroppen & känner mig ganska så yr efter allt stress..
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!