2012-07-10 ? 11:36:40

Allting var så bra så!

Nu är man hemma igen, efter ett besök hos Barnmorska. Jag hann precis dit i tid, då det inte ville fungera med kortet i automaten för att få ut biljett till bilen. Men jag hann och det var ju skönt, för denna gången var dom inte sena alls. Kanske beror på att min vanliga Barnmorska har semester och jag hade en helt annan som är mer punktlig?!

Mitt blodtryck låg idag på: 140/69 så det var ju verkligen super bra om man jämför med hur det har sett ut innan. Mitt SF-mått ligger idag på 34 och hjärtljuden är 150. Så allting var som det skulle, skönt att veta.

När hon skulle känna som Smulan var fixerad så trodde jag att jag skulle svimma så jävla ont det gjorde herregud. Hon kände knappt huvudet så det är väldigt väldigt långt ner om vi säger så. Bara en liten bit av skallen kände hon. Nu har jag äntligen fått svar iallafall och nu har alla ni andra också fått det som frågar mig om detta. Barnmorskan undrade även om jag hade ont när jag kissade, men det bara trycker och det känns som man knappt får ut det liksom. Men det är normalt eftersom hon ligger så pass långt ner.

Min järnmedicin behöver jag ta mycket av innan förlossningen drar igång och också lite efter förlossningen om man blöder mycket. Men hon tyckte det inte var lönt att ta prover på hur dom låg nu, då hon tittade hur det låg sist vi var där. Jag såg väldigt pigg ut fick jag också höra!! Skönt att veta att man ser pigg ut, men det visste jag redan sedan innan då jag inte är så trött som många andra är.
 


När jag kom hem, så klädde jag på lilla älsklingen i sin regnjacka och frågade om han ville kissa bajsa. Såklart blev han hur lycklig som helst, men när vi kom ut så såg han att det var blött. Då var det inte lika kul att göra sina behov inte. Men efter många om och men, gjorde han allting tillslut. Min lilla älskade Zakimbo <3
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!