2012-07-11 ? 15:23:49

Blogg Design

Många många timmar för att få rätt på en satans blogg design. Det är inte klokt, men är man inte alls någon som gör detta med glädje så är det ju alltid svårare. Finns så många bloggerskor som är så grymma på designer och vet exakt var dom ska sätta in sina koder. Men dom tycker ju det är roligt, till skillnad från mig som inte fattar ett skit om koder och sånt. Men nu är det något dugligt uppe på bloggen igen och skönt är det!

Sedan måste jag bara säga att underbarare mormor & morfar än vad Billy har finns inte på några träd. Dom är helt fantastiska och jag är så glad att jag har fått komma in i hans familj och släkt. Älskar dom verkligen jätte mycket och dom är mer mormor och morfar än vad mina egna morföräldrar är och har någonsin varit. Tusen tack för allting ni ställer upp med. VI ÄLSKAR ER <3
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!