2012-07-02 ? 11:46:42

Ett avslutat kapitel

Man väljer själv var sina vägar ska gå. Och väljer man att man vill avsluta allting så fine då gör man det. Men jag förstår ändå inte varför man ens följer en annans liv då om man hatar den personen så jävla mycket. Jag förstår inte alls vad det är man får ut av det?! Klipp banden istället och gå vidare i ditt egna liv. Du har gjort mer skada än nytta och jag kommer ändå aldrig någonsin förlåta det du har gjort mot mig. Finns inte en chans! Och det som hände för några dagar sedan slog fan allting hur jävla patetisk en människa kan vara. Jag finner verkligen inga ord. Man är så pass gammal men beter sig som man är 14 år igen. Sedan jag fick reda på att du gjorde som du gjorde mot mig så slocknade allting för dig. Du blev som luft och fanns inte längre i min värld. Jag slutade sakna dig så som jag hade saknat dig tidigare.. Du sårade mig jävligt mycket och jag trodde aldrig man kunde vara så rå som du var mot ens egna kött och blod. Men du gjorde ditt val och jag gjorde mitt, att jag aldrig någonsin ville ha med dig mer att göra.

Jag har givit dig så många chanser på att du skulle göra en vändning i ditt liv och bli den människan som jag har känt i flera flera år. Men gång på gång sa du att du skulle ändra dig, när vinden kom vände du dig igen och gick tillbaka till den människan som jag inte kände. Du vände inte bara mig ryggen utan även många andra också. Jag har fått lära mig att man ska ge människor en ny chans, men när chanserna är slut och man inte orkar bli sårad mer så ger man upp.

Varför jag skriver allt detta på en blogg, ja det är för du sitter 24 timmar om dygnet och följer vart endaste litet steg jag tar. Så då kan du också få läsa detta och inse att du ska sluta upp med att snoka i mitt liv. Du valde att aldrig mer ha med mig att göra och då fattar jag inte varför du inte bara suddar ut mig från ditt liv istället?!

Jag har andra människor runt om mig som jag älskar och som stöttar mig i allt jag gör. Det är dom människorna jag vill ha i mitt liv och inte en sån människa som dig. Så som du är kommer du inte komma långt med. Skärp dig istället för att såra andra så som du gör. Det finns inget du vinner på denna striden och det vet du själv om. Du är redan hatad som du vill vara du har fått din vilja igenom så stick!


Kommentarer
Lina

Bra skrivet tycker jag! Vissa människor kan man inte annat än sucka åt ...Visst vill man tycka och tro gott om alla, men tråkigt nog så fortsätter vissa människor att förvåna en med sitt knepiga beteende.

Fin blogg Elina och hoppas allt är bra med er annars :)

Svar: Tack underbara Lina! Jag hoppas vi ses snart, för det var väldigt längesedan vi sågs.

Nä vissa ger sig liksom inte. Men stor och stark vinner alltid över liten och svag brukar jag själv säga :-)
Elina Holmqvist

2012-07-02 @ 14:52:11
URL: http://linamariellpedersen.blogg.se
Ulla gullan

Bröllllll

Svar: ...
Elina Holmqvist

2012-07-04 @ 00:09:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!