2012-07-12 ? 06:07:50

God morgon & God natt

04.35 vaknade jag, för då skulle Baby upp och göra sig klar för jobb dagen. Det är super jobbigt att alltid behöva vakna då han ska upp och duscha. Jag har knappt sovit alls i natt iheller, för jag har mått dåligt och Kräkt ner hela toaletten. Har precis ätit frukost och ligger här och myser under täcket tillsammans med Zakimbo igen. Vi tittar lite på Svensson Svensson och lyssnar på ösregnet som slår mot rutorna. Men nu hade jag tänkt att försöka somna om en liten stund, fast jag är super pigg! Men mår man inte bra, så gör man det inte liksom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!