2012-07-04 ? 20:31:52

Home Again

Nu är jag hemma igen och väntar på att älsklingen ska komma hem efter jobbet. Maten står färdig på spisen och dukat och klart är det på bordet. Jag tror han kommer bli överraskad som bara den, eftersom han inte är van vid att det står dukat och fint och färdig mat då han kommer hem om dagarna. Till och med har jag tänt några vaniljdoftande värme ljus i lägenheten för att få till det lite extra!

Jag är så lycklig efter att jag har städat och gjort fint. Det är såhär jag vill leva och det är såhär jag alltid vill att det ska vara.
 
Idag när jag handlade med mamma hem lite saker som bröd, tvål, blöjor, våtservetter så hittade jag ett super kanon erbjudande med blojor och våtservetter. Jag får hela 35% rabatt, hur galet bra är inte detta? Och det gäller fram tills nästa år i slutet av Augusti. Jippi är vad jag skriker av lycka. Perfekt med andra ord också. Nu har vi två paket blöjor hemma så nu är allting fixat och klart då Smulan vill titta ut. Det är så härligt att ha allting klart, och det gäller ju även att planera rätt som faktiskt jag har gjort :-)
 
Kommentarer
Lina

Gud vad ni har det fint!! Hälsa Billy :)

Svar: Tack ska du ha :) Billy hälsar tillbaka..
Elina Holmqvist

2012-07-05 @ 01:18:53
URL: http://linamariellpedersen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!