2012-07-13 ? 12:31:56

Ofattbart

Var ska jag börja?! Vi satt och väntade i det stora väntrummet för att få komma in i ett mindre rum. Halv tio hade jag en tid, tio i tio blir jag inkallad till det mindre rummet där jag gick vänta i 20 minuter på att doktorn skulle komma. Jag började må sjukt dåligt, kände mig yr och svag, började svettas och må fruktansvärt illa. Jag tittade bort mot papperskorgen som var en bit ifrån och tänkte om jag skulle kräka där. Men jag vågade inte resa mig eftersom jag var yr. Fick svälja spya efter spya. Tillslut kom doktorn och en underbar sköterska in och han började känna på mina tummar och fingrar. Men tillslut orkade jag inte hålla ut mer och sa till dom att jag mådde dåligt. Allt blev svart och sköterskan fångade upp mig. Dom båda fick lägga mig i sängen och springa och hämta en kräkpåse. Där låg jag helt slut i kroppen och mådde jävligt dåligt medan doktorn berättade allting för mig. Sköterskan fläktade med ett papper på mig så det skulle bli bättre. Jag fick veta att han någonsin aldrig hade varit med om att det är såhär i så många fingrar. Jag är en på miljonen. Oh man tackar, jag är mycket speciell och det har jag vetat sedan tidigare då jag åker på konstiga saker jämt. Han berättade att det han kunde göra var att spruta in kortison, men det finns en liten risk att Smulan inte kommer må bra. Den risken kommer jag aldrig att utsättas för, då det är så att mycket är för mig en på miljonen. Om jag inte blir bättre då hon kommit till värden blir det operation. Eftersom jag inte mådde bra fick jag förtur till att gå upp och få nya skenor till händerna. Vad ska man säga?! Liknar en robot på natten och en boxare på dagen. Hoppas detta inte blir värre. Kan det ens bli det?! Vet i fan..

Kommentarer
Alicia

Men herregud! Vilken otur du har! Stackare! Men jag förstår inte riktigt, vad är det som har hänt med din hand? Är det pga graviditeten? Kram

Svar: Detta här med mina händer är tydligen en på miljonen som får så mycket som jag har. Dom vet inte riktigt vad det är. Men det är något med ledbanden som är inflamerade tydligen och det är sjukt jobbigt.
Kramar
Elina Holmqvist

2012-07-13 @ 14:28:14
URL: http://www.aliciapalheden.blogg.se
Felicia

Det är ju helt sjukt vad du råkat ut för saker under graviditeten. Jag lider med dig som får stå ut med all skit. Hoppas du blir betydligt bättre snart och att den lilla snart tittar ut.

Svar: Ja det är en hel del om man säger så. Tack vännen. Jag hoppas också det blir bra då hon kommer till världen
Elina Holmqvist

2012-07-13 @ 14:51:30
URL: http://fmbebis.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!