2012-07-12 ? 10:55:46

På egna ben

Halli Hallå!
Nu är jag äntligen färdig duschad, rakad, sminkad, fixad. Har även hunnit måla om naglarna eftersom jag hatar att det är avskavt lack. Det tog tid idag att göra vid sig, då tummen är värre än någonsin och inte lättare blir det iheller då andra handen också börjar krascha totalt.

Snart ska jag köra iväg och hämta Baby på jobbet, sedan ska vi åka vidare till hans vän med familj och umgås med dom en stund. Blir tydligen lite mat också man kommer att bli bjuden på. Tyvärr har jag inte innan träffat dom, då det alltid är så att just dom dagarna inte går ihopa eftersom jag mår sjukt dåligt. Men det gör jag idag också, får ändå försöka bita i det sura äpplet och hoppas på det bästa som möjligt.
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!