2012-07-17 ? 09:37:36

Sammandragningar & Förvärkar

Tredje dagen är här, då jag har haft mina toppar med värkar. Det kommer mest på morgonen och slutet av dagen, kan till och med hålla i sig på nätterna. Det känns som en mensvärk som hela tiden ligger och gror och inte vill försvinna och ibland blir det en sån stark värk att man typ bara vill somna och vakna utan smärta. Det är inte många dagar kvar till BF och hon kan ju faktiskt komma när som helst när man minst anar det. Hon är hjärtligt välkommen nu om hon vill, för jag längtar verkligen efter lilla Smulan.

Denna natten har absolut inte varit den bästa om jag säger så. Då jag knappt kunnat vända mig i sängen för det har gjort så satans ont i bäckenet i hela ryggen där nere och magen såklart. Men jag har försökt att andas igenom detta så gott som jag har kunnat och gått upp och ner hela natten lång på toalettbesök. Hon tycker ju på neråt som bara den att det kan sticka till i underlivet ordentligt..

Men nu är det rätt så lugnt och jag njuter av lite frisk luft och bra musik med ett glas vaniljyoghurt :-)
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!