2012-07-05 ? 19:05:43

Simtur i havet

Lilla älskade Zakimbo, baby och jag åkte ut till Sibbarp för att bada lite och mysa tillsammans. Jag hade packat kylväskan med några goda mackor, nektariner, läsk, vatten. Sedan en väska med lite badkläder, handdukar, filt och annat smått och gott. Vi kom ut till Sibbarp och Zakimbo var lyckligare än någonsin när han traskade omkring i sanden. Tillslut kunde man inte hålla sig och gick ner till havet för att doppa fötterna. Zakimbo följde snällt med, men han gick inte längre ut än till snoppen blev lite blöt. Haha, tror han tyckte det var lite för kallt för hans smak faktiskt. Men han var i alla fall duktig som försökte så gott som han kunde.

Men älsklingen doppade hela sig och njöt av att vara i vattnet. Själv tyckte jag att det räckte med fötterna för mig med. Haha, jag älskar att bada men det finns en gräns för hur kallt det verkligen får vara. Vill liksom inte frysa till is bara för man väl ska bada. Vi hade i alla fall jätte mysigt och trevligt tillsammans. Tyvärr så missade jag väl att ta upp mobilen och filma och fota när dom två badade. Men blir det fint väder till helgen blir det mer bad som står på schemat såklart!
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!